Vinde sau cumpară poze sau ilustratii online prin DREAMSTIME. Oferă comisioane rezonabile!

DACA VREI SA CASTIGI BANI DIN MUNCA TA, INSCRIE-TE!

Un site interesant pentru designeri unde se pot castiga bani in mod cinstit, WILOGO.

miercuri, 14 iulie 2010

Caricup 2010

Caricup2010 si-a desemnat castigatorii, am luat argintul virtual,multumesc prietenilor pentru suport si bineinteles multumesc prietenilor prietenilor mei si prietenilor prietenilor prietenilor mei....

singurul regret este ca organizatorii nu au catadicsit sa raspunda clar la intrebarile mele despre ciudateniile votului final, aici

2 comentarii:

emilia sercan spunea...

Felicitari, Mateo! Eu stiu ca tu esti de fapt castigatorul aurului! :))

Corina spunea...

bravooooo! oricum ştim că cel de pe primul loc a fraudat votul ;) concluzia: şi mai multe felicitări pentru tine!